Sunday, March 22, 2009

hujung minggu yang membosankan.....

salam....
sesungguhnya...aku tak tahu nak tulis apa...
ntah la...tetiba aku rasa macam nak jenguk and tulis something kat sini....
last week....aku agak busy dengan input kat luar (ngajar kat luar).....
macam2 pengalaman yang aku dah dapat sejak aku join tempat ni and mula bagi input...
ada komen positif ada komen negatif...ada yang bagai mematahkan semangat aku...ada yang membuatkan makin bersemangat....
last week...komen mostly positif...naik merah muka aku dengan pujian participants...apa yang aku harap...prestasi ini akan berterusan and moga aku akan terus cemerlang dengan kerja aku...
last week gak aku mula shopping sikit barang2 untuk DPA...
backpack dah 100++ and few things yang aku beli...
kuantiti nya tak banyak...tapi duit yang kuar boleh tahan la...
aduh....semput aku dibuat....ni banyak lagi barang yang aku nak beli....
roadtax habis bulan april...kete aku a.k.a mybaby nak kena servis pun dalam tempoh terdekat ni juga...nak masuk DPA pun nak guna riban-riban gak..mana aku nak cari sponsor pun aku tak tahu......mula la terfikir nak cari sugar daddy....kih2...
insyaAllah kot...sume akan dapat diselamatkan....
aduh....pening2...tak nak fikir..tapi benda n i tetap bermain difikiran...
rasanya takat ni dulu la kot aku nak buat rintihan...lain kali buat lagi....
dah pening kepala dibuatnya....aduh....sakit kepala ku....
salam...

No comments:

Post a Comment