Wednesday, January 21, 2009

what a life...

salam....
perkara kedua yang aku post dalam blog aku....
aku bagi title what a life coz...aku kadang2 amaze dengan hidup ni...kadang2 confuse dengan hidup aku...

aku amaze dan suka dengan hidup aku coz aku selalu dpaat apa yang aku nak...apa yang aku impikan alhamdulillah..memang di izin tuhan aku berjaya menikmatinya...

aku confuse dengan hidup aku coz kadang2 terlalu bnayak surprise dalam hidup aku yang aku dapat..

kadang2 tak pernah terjangka aku akan berhadapan dengan benda ni semua..

tapi itulah kehidupan...

kadang kita bergembira dengan kehidupan kadang kita berduka....

apa yang aku harapkan...biarlah segalanya berjalan lancar semesti sebelumnya...

mostly benda2 surprise and amaze tu aku akan kongsi dengan someone yang aku trust la..antaranya PA bos yang juga merangkap PA aku kot..
coz kadang2 dia juga tolong aku buat keje...kih2...

sebab aku ni jenis yang akan kongsi and cakap sesuatu benda dengan orang...
suka berkongsi rasa...

nanti mesti banyak bneda yang akan aku konsi kat ceritaceriti ni...
aku suka bercerita...story teller@ penglipur lara...

selamat bercuti.....ni yang best kat Malaysia ni...
sume raya kita cuti....
best sangat!!!

1 comment:

  1. alhamdulillah seme impian tercapai.....aku ke PA yg dimaksudkan itu...ehehehehe...
    leh la perkenalkan kat malaysian dah blog ni nanti..mesti ko byk FOOD OF THOUGHT kat sini kan..i like it...

    ReplyDelete