Wednesday, January 21, 2009

tag dari PA...

aku telah mendapat arahan dari PA..
sila buat tag tu ya yang....

jadi memandang kan SYMP..
maka dengan jujurnya...
aku buat tag tu...

1. Do you think you are hot?
-hot? memang aku cepat hot...kalu tak kena cara mahu jadi gunung berapi...

2. Upload your favorite picture of you
- buat masa sekarang...gambar yang aku suka..gambar yang aku letak kat profile tu...kih..

3. Why do you like that picture?
- nape aku suka gmabar tu?sebab aku rasa aku jadi cantik dalam gambar tu...ahaks..

4. When was the last time you ate pizza?
-1 muharram baru2 ni...lepas aku kehilangan handphone..aku pi lepas geram kat pizaa hut...gila punya makan..macam orang kebulur..hu..hu...

5. The last song you listened to is…
-sekarang ni duk dengar lagu kat hot.fm rihanna faithfull kot...

6. What are you doing right now besides this?
aku check email and buat rutin aku post kan food of thought kat email opis...

7.What name would you prefer besides this?
-sue...tak pun...baby..ala..nama2 manja....kih2..

TAG 5 people
- alamak...aku tak tahu la..
a)PA ..(coz dia yang ajar aku)
b)abang aku...
c)ntah la..
d)sape2 yang sudi...
e)blogers kat malaysia ni kot...

8. Who is no. 1?
—org yg no satu di hati....mak ayah aku la wei...(duk menghitung hari nak balik..tak sabar dah ni...)
9. No. 3 is having a relationship with?
- tak pasti la @ tak tahu...

10. Say something about no.5
-no5 tu kan blogers malaysia..bijak menggunakan kebebasan bersuara...

11. How about no. 4
-terima kasih cinta...kerana sudi...

12. Who is no. 2?
- abang aku...dia ni dalam family...close ngan aku...

* nape tak da komen untuk no 1?
-no 1 tu kawan aku..kat opis ni kami sellau bersama...kih2...ajar aku buka blog dan ...selalu temankan aku...
ha...ha...

No comments:

Post a Comment